Chirpley je první automatická, peer-to-peer, all-in-one tržiště influencerů na světě, které se zaměřuje speciálně na nano a mikro influencery. Tento projekt má za cíl narušit segment influencer marketingu v kategorii nano a mikro influencerů a poskytnout marketérům svobodu rychle a efektivně jednat díky možnosti použití "1-click marketing bomb".
Cílem Chirpley je osvobodit obrovský výdělečný potenciál marketingu s mikro-influencery. Toho chce dosáhnout pomocí plně automatizovaných, adaptivních a datově řízených kampaní s využitím umělé inteligence a strojového učení. Tyto technologie umožňují dokonalé spárování influencerů a marketérů, nabízí personalizaci na míru a zajišťují nejlepší možné zapojení cílové skupiny.
Kampaně jsou od začátku do konce automatizované, řízené daty, neustále se vylepšují a přizpůsobují, aby zlepšily dosah a dopad, což vede k výraznému zvýšení výsledků a efektivity. Chirpley tak slibuje zvýšení efektivity marketingových kampaní do "závratných výšin".
V případě dalších informací o Chirpley bychom mohli doplnit více detailů o funkcionalitách platformy, jejím uživatelském rozhraní nebo konkrétních přínosech pro nano a mikro influencery či marketéry.