Obchodní společnost Mizar se potýká s technickými problémy, které mají vliv na roboty pro dynamické průměrování nákladů (DCA) a na vizualizaci pozic přes webhooky. Tyto potíže mohou způsobovat omezení v zobrazení aktivních pozic uživatelů prostřednictvím webové aplikace. Firma však ujišťuje, že její obchodní systém i nadále správně řídí aktivní pozice klientů.
Společnost dále informuje, že někteří uživatelé mohou zažít zpoždění nebo problémy při odesílání upozornění pomocí jejich Webhooku nebo SDK. Tým Mizaru pracuje aktivně na řešení těchto problémů a žádá klienty o trpělivost a pochopení během této doby.
V rámci komunikace s veřejností Mizar vyjádřil poděkování za nepřetržitou podporu a pochopení ze strany svých klientů. Společnost zdůrazňuje, že si je vědoma nepříjemností, které tyto technické obtíže mohou způsobit.
Další informace
Další aktualizace a informace ohledně situace lze sledovat na oficiálním Twitter účtu společnosti Mizar. I přes technické problémy s JavaScriptem, které byly zaznamenány na různých webových prohlížečích, se firma snaží udržet svou komunitu průběžně informovanou o všech novinkách a pokroku v řešení stávající situace.