Ilustrační foto

Podle nedávných partnerství společnosti Zilliqa Group s Racing League a MAD Lions se zdá, že Web3 technologie je na nejlepší cestě zásadně změnit průmysl věrnosti fanoušků. Tom Fleetham, vedoucí obchodního rozvoje pro sport a hry ve společnosti Zilliqa, poskytl svůj pohled na vizi předefinování zážitků fanoušků.

Nová éra zapojení fanoušků

Tom Fleetham poukázal na to, že Web3 technologie umožňuje mnohem efektivnější motivaci zapojení. "Fakt, že můžete s Web3 motivovat angažovanost mnohem účinněji, dodává strategii nový rozměr - dokážete získat vyšší procento své fanouškovské základny, aby se přihlásili a byli zapojeni do vaší značky," říká Tom.

Více než jen sledující

Integrace Web3 s programem věrnosti podle Toma přináší angažované komunity, nikoli jen velký počet sledujících. Tato technologie tedy nemá jen potenciál rozšířit záběr značek, ale také hloubku jejich interakce s fanoušky. Detaily celého rozhovoru s Tomem Fleethamem lze nalézt na blogu společnosti Zilliqa.

Odkaz na plný rozhovor: Zde si přečtěte celý rozhovor

Napsal uživatel damian dne

Ohodnoť počtem hvězdiček

Hodnocení: